האם חבילת שיחות לחו״ל שרוכשים בארץ תעבוד בזמן ההפלגה?

במידה ורכשתם חבילת חו”ל של אחת מספקיות הסלולר שלכם על מנת שתוכלו להיות זמינים בחו”ל חשוב שתדעו שברגע שהאנייה עוזבת את נמל השייט – לא תוכלו להשתמש בשירות זה היות והרשת הסלולרית הופכת ללוויינית ותעלה לכם הון תועפות להוצאת שיחות, הודעות ושימוש באינטרנט. אנו ממליצים שברגע שהאנייה עוזבת את הנמל – יש להעביר את הפלאפון […]

האם יש קוד לבוש, ומהו?

לרוב קיים לפחות ערב רשמי אחד בו הנוסעים מתבקשים להגיע בלבוש מכובד יותר של חליפות ועניבות לגברים ושמלות ערב לנשים. לא מדובר בחוק בל יעבור אך בהחלט גם לא נעים להיות יוצא דופן ולכן לבוש אלגנטי יכבד הן אתכם והן את שאר הנוסעים.

איך ניתן להזמין סיורי חוף

סיורי חוף ניתן להזמין או מראש באמצעות מערכת ניהול השייט שלך או באנייה עצמה בעמדה יעודית לסיורי החוף של האנייה וזאת על פי זמינות. ההמלצה שלנו היא להזמין את סיורי החוף מוקדם ככל האפשר.

האם ניתן לבטל את חיוב הטיפים?

ניתן אך לא מקובל. הטיפים הינם לכלל הצוות של האנייה ובמידה ותבטלו ותתנו ישירות למלצר ולחדרן אז אתם מפספסים את כל האנשים שמאחורי הקלעים שככל הנראה לא נתקלתם בהם דוגמת הטבח, שוטף הכלים, איש מכבסת המצעים עליהם ישנתם וכיוצ”ב.

איך משלמים באנייה?

ניתן לשלם במזומן או בכרטיס אשראי. מומלץ להצטייד בכרטיס האשראי עם ה-PIN CODE (לא תוכלו להשתמש בכרטיס ללא קוד זה) וכך תוכלו לשלם במטבע המקומי ובצורה מאובטחת.

האם מסעדות כלולות במחיר?

מסעדות נושא אינן כלולות במחיר ומתומחרות בנפרד . חשוב להדגיש שבמחיר החבילה שלכם כלול 3 סעודות ביום אותם ניתן לצרוך במסעדה הראשית בהגשה או בבופה בשירות עצמי.

הירשמו לניוזלטר וקבלו
$50 הנחה להזמנה באתר

איך נוח לכם לדבר?

חייגו עכשיו

רוצים להתכתב?

נשמח לדבר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או תשאירו פרטים ומומחה השייט שלנו יחזור אליכם