מה הנחיות החיסונים של חברת השייט?

נכון להיום – אין דרישה לחיסונים בחברת השייט הולנד אמריקה אך חשוב מאוד להדגיש שהאחריות בנושא החיסונים, בסופו של דבר מוטלת על הנוסע ולכן אנו ממליצים בחום להתעדכן באופן שוטף בנהלים הרלוונטיים להפלגה שלכם.

במידה ואני אלרגי, האם יש לזה פתרון מבחינת חברת השייט?

חברת השייט תשמח להציע תפריט מיוחד ומותאם לאלרגניים בכפוף לתיאום, זמינות והערכות מראש. יש למלא טופס צרכים מיוחדים ובו פירוט האלרגיות הרלוונטיות (גלוטן, חלב, שומשום וכו’) וחברת השייט תבדוק ותוודא כי אכן באפשרותה להציע את תפריט האלרגניים במועד המבוקש תוך שמירה מקסימאלית על בריאות הנוסעים

האם יש שירותי רפואה באנייה?

בהחלט. באנייה מרפאה מקצועית מאוישת באנשי מקצוע, רופא וצוות של אחיות עם ציוד אלמנטרי לצורך טיפול רפואי ראשוני. הטיפול במרפאה כרוך בתשלום.

הירשמו לניוזלטר וקבלו
$50 הנחה להזמנה באתר

איך נוח לכם לדבר?

חייגו עכשיו

רוצים להתכתב?

נשמח לדבר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או תשאירו פרטים ומומחה השייט שלנו יחזור אליכם